jag vet..

Jag vet att jag är dum dum dum duum duuum! Haha nej men förlåt för min dåliga sida som aldrig bloggar hehe.

Men ha faktiskt ingen dator som fungerar hemma :( Mycket sorligt! Men bara så alla vet o som nog alla med har så har jag börjat i skolan igen, igår var min första dag på John Bauer Gymnasiet, awesome! Verkligen.. Vi gick bara till klockan elva. Känns ju helt underbart att få slippa Österledskolan men ändå hur hemskt som helst för de första är det hur tomt utan mupparna i min klass typ som Linut Gustav o så för det andra är det hur tyst som helst alla är så blyga liksom i min förra klass var alla igång första dagen i sjuan Och det värsta av allt är att jag ska ha min gamla lärare i svenska jag o flera andra Hatade henne hur mycket som helst, GAAAH jag kommer bli galen!!

Idag var skoldagen helt ok. Vi "Lärde" känna folket i klassen, sen hade vi tävlingar o min grupp kom såklart etta ;) Haha vi vann tre kilo godis, jag har en del i min påse men klarar knappt av o äta det, det ser ju så hemskt gott ut men när jag väl börjar äta vill jag bara spy! Men nu ska jag gå o lägga mig brevid min kärlek, lovar faktiskt att det blir ett litet inlägg ikväll innan jag åker hem, eller aa om inte min pojkvän kanske är så gullig å låter mig sova här..Hihi har sovmorgon imon de äe nice! Men puss på er♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0