Godmorgon eller..

God eftermiddag!
Haha har precis ätit efter ett stort krig med min korkade pojkvän som jag bara vill döda ibland. Jag vann självklart (y) Igår ja fredagen den 13:e blev nog lite min otursdag ändå, först blev de att hempel tappade sitt glas över mig så jag fick en liten dusch i sprit.. Senare hade jag såna feta jävla kramper i magen trodde en mutant eller något skulle öppna min mage o komma ut haha.. Men annars hade jag skit kul o ja juste för er som kanske har försökt få tag i mig så ligger min mobil på bettans.. För Poppe o Robban tappade den där.. Men vet ju vart den är så de är bah good! Men Tack så mycket för igår killar ni gör min dag :D

Nu ska jag ner o kolla film med Älsklingen :) puss på nosen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0