De har ingen aning..

Om att både flaffy och Hampe är lite(Mycket) omogna, men dom är duktiga :) Båda har tagit insiativ att börja träna o nu plågar dom varandra genom att slå varan på ställerna som de har träningsvärk på.. Mohaha jag vet att de inte var intressant, tyckte själv de var ganska tråkigt o skriva om mahaha, ååh killarna gör mig så utråkad.. Vi ska snart dra oss neråt, hade tänkt att jag skulle gå inom Citygården en snabbis o hälsa på mina underbara gårds "ledare" Lea Mia o Marie, för har ju inte träffat dom på hela sommaren!! Senare ska jag nog hem till mamma, för har inte träffat henne på ett tag. Men går mest dit för datorn hehe.. Men nu ska jag klä på mig något bättre än hampes jogginbyxor o t-shirt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0