blir la bah sängen idag..

Mår inte bra alls huvudvärken öser på och jag mår illa som en idiot! Orkar inte göra någonting, så blir nog att jag ligger i sängen hela dagen och kollar film. Det blir nog att jag kollar igenom videosarna på pappa idag igen. Låg o såg dom igår, och jag kan verkligen inte fatta att han är borta..

Igår när vi först bestämde oss att se dom trodde jag att jag bara skulle ligga o lipa hela filmerna, men det gjorde jag inte alls! Fick inte ut en ändå tår, det var helt sjukt jag kunde inte sluta le när jag såg honom, det kändes inte alls som att han var borta. Jag var helt varm i kroppen och mit leende blev bara större o större, jag har nog inte varit så lycklig på länge. Liksom att bara få se han en gång nu efter 4 år så gör han min dag hán ger mig den bästa dagen på alla dessa år genom ett kassetband. Men nu när jag tänker på det blir man bara arg, gaah jag har så många känslor o så många tankar som åker runt i huvudet på mig! Hur kunde han vara så egoistisk? Älskade han inte oss? Varför gjorde han såhär? Ja och mycket mer, men jag är nästan helt säker på att han älskade oss, han var ju trotsallt världens bästa pappa! Jag älskar dig Pappa, Jag önskar ba att du alltid fanns hos mig ♥

Men pappa.. ...Du finns inom mig, ja du finns inom mig! I denna stund nu och för evig tid! Önskar att du fanns hos mig nu, i denna stund nu och för evigt! Gud vad jag saknar dig..♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0