Onsdag 2011-08-31

Sitter hemma hos min man i väntan på att han ska komma hem. När han nu kommer ska vi ner i kära byn här i oskarström och äta pizza, vart ett tag sedan nu så det ska bli för jävla gott! Gottat mig tillräckligt igentligen, igår vart den en lilla menyn på mc donalds och idag tog jag och mamma och åt lunch på peking, gottans!!

Idag har det vart skolan som vanligt och jag har även haft tid till att köpa lite nytt till garderåben, blev ett par för jävla snygga skor och ett par jeans. Finns så mycket mer jag hade velat köpa men det väntar jag tills Göteborg på lördag. Ja det blir ju denna helgen jag och Amanda åker dit istället eftersom min lön nu vart försenad en vecka. Så snällaa gud låt det vara fint väder nu på lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0