Ett litet Desperate Housewives maraton

Ny duschad och nu ligger jag i soffan och kollar på Desperate Housewives season 1, hade tänkt att ha ett litet maraton så har börjat om från säsong 1 och sen se hur många avsnitt jag orkar se innan jag ska sova, men det fortsätter la imorgon. hehe.. Har myst ner mig redigt! Det behövs nu efter fleras timmar städandes, kanske inte var så smart med tänke på att jag inte är frisk men jag har kännt mig lite bättre nu under dagen(det brukar ju alltid vara värst på kvällen och morgonen) Rummet behövdes verkligen städas också! Det har varit värsta svinstian och jag har kännt mig så äcklig, hade inte klarat mig i rummet en dag till! haha ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0